YES!

publicerat i Vardagsliv
Ser att min älskling har fixat texten medans jag har jobbat, tack!
Det är ganska jobbigt att jobba tolv till nio, plus att man ska cykla också, men som jag sa förut, det ger ju motion och saftiga lår..

Mäklaren ringde angående lägenheten och han har en annan, ungefär likadan i pris och hur den ser ut, som han ska ringa mig om. Antar att det inte blir i helgen, så jag får se på måndag.

Jag har ju färgat håret också.. det var ju ett par veckor sen, och meningen var ju inte att det skulle bli så här ljust som jag har just nu, näst intill grönt. Men jag vill inte färga mitt hår mer nu på ett tag.. det är färgat alldeles för mycket! Så jag får vara grönhårig tills det bleks av solen. Men man kanske inte ser att det är så himla grönt på bilderna?

Ska iallafall gå och lägga mig snart. Börjar klockan kvart i tio imorgon och jobbar till fyra, sen vet jag inte vad jag ska göra.

Natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen