vänner?

publicerat i Vardagsliv

Jag måste bara få skriva av mig lite innan jag åker...
Jag vet inte ens hur jag ska börja. Jag tycker det är så jävla dåligt att om man kallar sig kompisar, varför hör man ändå då inte av sig? Jag vet att jag är jättedålig på det eftersom jag alltid har Oskar.. tyvärr är det mycket lättare att ringa honom eller vara med honom eftersom han nästan ändå alltid är här. Efter jobbet är man trött eller så är klockan mycket.. Var finns då tiden att ringa en kompis och fråga om den vill hitta på något? Jo, det går ju, men det är bekvämare att bara bestämma med Oskar innan att han ska komma. Det är dåligt av mig, för jag vill ju vara med mina vänner! Jag VET och känner vilka som är mina RIKTIGA vänner. Inte för att alla hör av sig, men jag vet ändå liksom. Och så finns det ju dom där andra, som jag inte vet vart jag har. Det är tråkigt.. Ni kanske också har anledningar som jag. Men jag vet att mina skäl ändå inte är tillräckliga. Jag ska inte behöva förlora vänner på grund av Oskar.. Han finns ju här även om jag är med andra några gånger i veckan liksom. Men jag ska försöka bättra mig, jag lovar. Men då vill jag också att mina vänner försöker?

Det var allt. NU ska jag till stan :)


Kommentarer
Postat av: BINA

Tycker du har helt rätt i detta. Och jag hoppas jag är en utav de riktiga, för det är du för mig- Och jag kan hålla med dig om att det är upp till båda personerna att engagera sig. =) Men däremot tycker jag att du också har rätt i att du umgås mycket med oskar och det tycker jag inte är fel, han är din kille. Han ska du ta först utav alla, men bara inte glömma oss andra som vill träffa dig bara <3

2009-05-21 @ 11:57:21
Postat av: Anonym

varför ska man ta sin kille först utav sina vänner ? det är då man tappar vännerna !? folk fattar inte det, shit. man måste kunda blanda kärleken med vännerna för att hålla båda lika viktiga! för i slutet ser man vad som hänt och då är vännerna borta, och då önskar man att man brydde sig med. varför är det alltid vännerna som ska rätta sig efter när en kompis skaffar kille? man måste lära sig hur man ska behandla situationen.

2009-05-26 @ 08:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen