svett!!!

publicerat i Vardagsliv

Svettig som en gris i värmen cyklade jag hem, sen bar det av in till stan igen för att gå med Ellie lite på stan, i väntan på att klockan skulle bli sex. Jag kollade nämligen på lägenhet idag. Den var ganska okej, nackdelen är att den ligger vid min gamla skola. Kungsgård.. Jag vill bo lite mer centralt. Ska kolla på en imorgon också på Tingstagatan. Precis vid Oxelbergen. Den verkar vettigare. Den måste jag köpa nya vitvaror till, men det fixar sig.

Har ju kört pass idag med! GUD SÅ KUL! JAG ÄLSKAR DET! Alla tjoade och var glada och framför allt svettiga, vad mer kan man önska? Ska bli kul att ha pass klockan sex.. var det klockan sex förresten? Nästa termin pratar jag om nu.. Lite senare än klockan fyra som jag har haft två terminer nu.

Oskar har skaffat blogg! http://oggiluu.blogg.se

HEJDÅ :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh då kan ju ja äntligen börja gå på dina pass trots att jag jobbar :) Hoppas den andra lägenheten känns alldeles perfekt då! :) Skönt att flytta :)

2009-05-26 @ 22:25:55
URL: http://emmsipemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen