söndag

publicerat i Vardagsliv
Jaha, då var man färdig för kvällen. Nyduschad och sitter och dricker tè.
Jag var hos Oskar igår. Vi kollade på film och käkade chips. Vi gick och la oss rätt skapligt tror jag, vet inte vad klockan var men det kändes som det iallafall. Filmen vi såg var ju ingen höjdare heller, så det gjorde inget.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi har varit hemma hos Oskar i Kimstad, sen åkte vi hem till mig. Jag bestämde mig faktiskt för att gå på Johan Oddmans pass. Helt otroligt faktiskt. Jag har ju inte tränat något annat pass än mitt eget på flera månader. Måste börja ta tag i det nu, så man får lite inspiration tills jag ska börja med mitt.
Dock var ju inte Johans pass lika bra och roligt som dom han har haft tidigare. Man kanske får slut på inspiration med åren? Men det gör inget faktiskt. Johan har ju alltid varit min stora Friskis-idol och kommer nog alltid att vara! :)

Imorgon blir det att jobba igen, och jag har ju inget pass som jag vanligtvis har på måndagar. Sommarschemat sätter igång imorgon, och jag har faktiskt pass på tisdag klockan sju för er som är sugna! Jag ska även ha ett utepass i vasaparken en söndag i juli, kommer inte riktigt ihåg när, och det är ju gratis. Jag undrar hur det är att ha ute, om det kommer mycket folk, eller om det spöregnar.. det blir en upplevelse!

Nae, nu är det ju snart dags för Söndagsparty!


Kommentarer
Postat av: madde

lilla johan, allas favorit. :)

2009-05-25 @ 09:34:27
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen