regn

publicerat i Vardagsliv
Jag kan ju inte påstå att det är skönt/kul att cykla hem i spöregn! Nej, fyfan. Jag kom hem helt blöt och då kunde jag ju iallafall skylla på regnet istället för svett. he he he

Mäklaren har inte hört av sig tyvärr. Jag som är så förväntansfull. Jag vill bara få reda på om jag är ensam om att vilja ha lägenheten, eller om vi är 10 stycken, så man får en uppfattning om läget liksom! Men imorgon bitti då får jag hoppas. Kommer jag kunna sova?

Ska jobba kväll imorgon. Fredagar brukar vara mer att göra. Då ska vi inte tala om ikväll.. Det var ju massa folk på stan ikväll, och city hade öppet till nio, och det kom massa artister, och inte visste jag något?

Nu ska jag ta mig lite kvällsmat :)

Puss och natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen