rastlös

publicerat i Vardagsliv

Nu sitter man här framför datorn och läser bloggar och har ingenting att göra. Har sovmorgon imorgon så jag kan unna mig några extra vakna timmar ikväll. Frågan är vad jag ska göra.. kommer nog bara sitta här ändå eller framför tvn. Det är kul att läsa bloggar. Iallafall dom vettiga. Inte för att min är speciellt vettig eller rolig att läsa, men jag skapade den inte för att få många läsare. Bara för att mina vänner kan läsa min blogg som jag läser deras :)

Nu är det så att jag är på jakt efter en grej man har under datorn så den inte blir så varm att tex ha i knät, eller på bordet. Vad heter det? Laptop-stöd? Jag har ingen aning. Har suttit och letat på internet och jag hittar iallafall en ganska vettig på Clas Ohlson men det var inte en sån jag har sett. Blondinbella har en men det var längesen hon la upp den så jag vet inte vart jag ska hitta någon sån överhuvudtaget.
Någon som har nåt tips?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså? Den var ju skitsnygg :D Puss

2009-05-19 @ 21:37:48
Postat av: Oskar

Du kan komma hit vettja :)

2009-05-19 @ 21:51:11
Postat av: madde

carronilla på drottninggatan ska ha den.

2009-05-21 @ 10:41:07
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen