Lördag

publicerat i Vardagsliv
God morgon!
Jag vaknade ungefär precis nyss. Sätter mig och bloggar det första jag gör, haha. Men det är kul!

Ska ju cykla till jobbet om typ en halvtimme.. det är inte kul en lördag kan jag säga. Fast det känns knappt att det är lördag.. det känns som en helt vanlig vardag. Och igår var det fredag, det kändes inte som så heller. Ellie kom och hälsade på mig några timmar som hon ofta gör när jag jobbar kväll.
Men imorgon är jag iallafall ledig. Hoppas att solen tittar fram och att det är varmt så man kan ligga ute och steka,

Nu ska jag äta frulle!

Kommentarer
Postat av: BINA

Hej älskling, lugnt =) VILKEN SNYGGING DU ÄR DÅ! Fan va kul att du skaffat blogg :D <3

2009-05-16 @ 10:10:10
URL: http://bplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen