lördag

publicerat i Vardagsliv
Äntligen får jag vare lite LEDIG! Så himla jävla skönt efter en 5-dagars arbetsvecka. Och speciellt gårdagen var lite jobbigt eftersom jag jobbade 9 timmar. Lite mer ansträngande som sagt, plus att det var fredag, då brukar det vara lite mera fart.
Jag jobbar endast 5 arbetsdagar, sen åker vi till Spanien! Känns helt underbart. Kan fortfarande inte förstå att vi snart åker. Känns som en dröm! :)

Idag är det dop som gäller då. Jag har redan svidat om, och dopet börjar klockan två. Får se om jag byter om till bikini innan och lägger mig ute och bättrar på min fina vita bränna ;)

hejsvejs, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Kia

skönt:) vart i spanien ska ni då?

2009-05-30 @ 15:41:42
URL: http://kiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen