I wish

publicerat i Vardagsliv
Jag är jättetrött! Imorgon har jag sovmorgon för jag börjar klockan två, så jag ska verkligen försöka sova ut ordentligt. Får se hur det går för jag vaknar ju alltid tidigt när jag har chans att sova.

Jag var ju och tittade på lägenheten på Tingsagatan idag. Jag är jättekär i den, vill verkligen ha den. Det blir att fixa lite, typ måla om alla lister och dörrar, byta knoppar på köksluckorna, lite senare ska jag byta spisen och kyl/frys, sen måla eller tapetsera om också.. och det blir ju inte så dyrt om man tänker efter. Utgångspriset är 175 000, så jag hoppas att jag är den enda som är intresserad.. men det är nog tveksamt. Andra ser den nog som ett riktigt kap som dom kan renovera om. Men vi får se som sagt. Håll tummarna för mig! Jag vill verkligen ha den här.

Ikväll är det väl Greys Anatomy? Jag ska iallafall titta på det.

Nu ska jag ta mig en kopp med tè. Mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen