good morning sunshine!

publicerat i Vardagsliv

Ja, god morgon! Jag var så uppspelt och nervös så jag har vridigt och vänt på mig hela morgonen. Till slut bestämde jag mig för att gå upp, och det var för en halvtimme sedan. Jag har halvsovit och drömt att mäklaren ringt och gett mig goda bud, men sedan vaknat och insett att jag hallucinerar, så har det hållt på nu på morgonkvisten.

Jag sitter nu och tittar på lite Top Model. Det brukar jag göra de morgonar jag börjar tolv eller två och är uppe tidigt. Hundarna vill nog gå ut och kissa av sig lite, så det ska jag göra. Sen blir det frulle och ska fixa mig till jobbet.

Imorgon är det dop som gäller!


Kommentarer
Postat av: oskar

god morgon älskling :)

2009-05-29 @ 08:41:32
URL: http://oggiluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen