goda nyheter?

publicerat i Vardagsliv

Mäklaren ringde precis innan jag skulle börja jobba, och han kom med både positiv och negativ info. Det var ju visning på lägenheten dagen efter att jag var och tittade, och gissa hur många som hade varit och tittat? NOLL. Hon som äger lägenheten bestämde sig för att ha ännu en visning på onsdag. Så jag måste vänta ända tills dess eller på torsdag för att få veta om det kommit några och tittat på den då. Lång väntan.. men väntar man på nåt gott...
Håll tummarna för mig än en gång.

Sitter här nu med Oskar, mamma och pappa. Mor och far är lite på lyset, det är inte kul. Nej fy.. menmen.. ska ta mig ett glas vin nu efter en hård arbetsvecka.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen