god morgon

publicerat i Vardagsliv
Idag sov jag till kvart över nio! Helt otroligt.. Fast jag vaknade ju när Oskar gick upp vid halv sju eller vad klockan var, men jag somnade ju iallafall om!

Hugo och Bella behöver gå ut, så jag ska ta en promenad snart med dom, men jag kanske ska äta frukost först?
Idag blåser det inte lika mycket ute, som tur är, så det blir nog lättare att ta sig ut.

Jag är så förväntansfull! Jag vill att det ska bli kväll nu, eller morgon eller när mäklaren nu ringer och berättar hur många det är som är intresserade och vi ska börja buda! Visningen är ikväll klockan sex tror jag, så jag undrar om han ringer redan ikväll? Det vore bra. Men vi får se som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen