då var det lördag

publicerat i Vardagsliv
Jag vaknade klockan sex imorse, fortfarande uppe hos Martina och Dennis. Jag somnade vid två framför tvn, och jag trodde jag skulle bli väckt när dom kom hem nån gång, men det visade sig att dom inte ens hade kommit hem när jag vaknade. Jag kunde inte somna om, så jag gick in i deras säng och la mig, och kort därefter vaknade Jonathan. Jag gjorde lite mat till honom, och efter en stund tänkte jag passa på att duscha.
Så vi gick ner till oss och jag la honom på golvet medans jag badade. Det tyckte han var roligt ett tag, sen började han bli lite kinkig, eller skinkig (som i skinka) som min farmor sa en gång, så jag klädde av honom och slängde i honom i badet med mig. Där plaskade han ett tag, sen var det ju dags att gå upp så mamma fick ta honom för jag var ju tvungen att klä på mig och fixa mig lite.
Nu ligger mamma och Jonte i sängen och vilar, och jag sitter här. Iallafall påklädd.. Jag måste ta och sminka mig lite och fixa frillan.

Jag kom på nu att jag har ett paket från H&M att hämta som jag har väntat på i flera veckor.. Kanske ska ta och hämta det snart, innan vi åker till Katrineholm.

Ikväll ska jag nog ta och åka ut till Oskar för ovanlighetens skull.



Min underbara vän :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Förlåt gumman =/

2009-05-24 @ 06:17:53
Postat av: Anonym

Haha trodde det stog innan vi åker till kalifornien .. skumläste lite snabbt .. :P

2009-05-24 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen