bio

publicerat i Vardagsliv
Nu ligger Oskar och jag i sängen och vi är nyss hemkomna från bio. Vi har varit och sett på Änglar & Demoner. Den var bra! Sevärd för er som inte har sett den. Vi var på citygross och köpte lite godis innan och Oskar blev jättestolt för att han fick en chokladkaka bara för att han visade sin legitimation när han skulle köpa snus. Bra gjort!

På tal om bio då så har ju andra Twilight-filmen premiär i november, och den ska Linnea och jag gå och se vare sig hon har fått barn eller är påväg att föda i biosalongen. Så är det bara! Jag älskade verkligen den första filmen och jag har läst alla böcker som kommit ut. Det är verkligen de  bästa böcker jag läst, och jag är en riktig bokläsare! Är helt besatt alltså. Ni Twilightfans förstår mig.

Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att solen skiner imorgon så man kan ligga ute.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag förstår dig precis :) Bion i Novemnber blir spännande. Jag kommer hem på onsdag kanske kan ses innan jag åker upp igen?

2009-05-18 @ 12:06:23
Postat av: Kia

jag förstår dig. jag är besatt

2009-05-19 @ 22:31:04
URL: http://kiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen