måndag

publicerat i Vardagsliv
Idag har jag jobbat och imorgon är jag ledig! Ska faktiskt bli skönt att vara ledig så här mitt i veckan. Jag jobbar ons, tor, sen är jag ledig tre dagar, sen jobbar jag två dagar, sen är det Spanien som gäller! Jag fick beröm av min chef idag :)

Efter jobbet kom Oskar och vi gick till Friskis för jag skulle bränna min musik igen. Det blev ett litet fel på skivan sist. Vi gick på stan och Oskar köpte solskyddsfaktor och lite så. Han får ju inte bränna sig den lille stackaren ;)
Inte jag heller för den delen. Jag bränner mig nog nästan varje år där i Spanien. Men de sista dagarna kör vi utan skydd, för då är huden redan härdad. Tyvärr så faller ju halva brännan av redan på planet hem, men det får man väl leva med helt enkelt. Lite sitter ju kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen