hemmaaaa

publicerat i Vardagsliv
Äntligen hemma. Äntligen ledig i tre dagar! Så skönt! Nu ska jag bara slappna av tänkte jag. Har laddat med Bröllopsduellen bland annat, får se om den är bra.
Bara två arbetsdagar kvar nu, sen Spain! YEES!!

Alltså, så jävla irriterande..
Jävla folk som trycker gasen i botten när dom kör förbi folk för att dom tror att dom är nåt? Allvarligt talat. Så jävla löjligt att ens tro att folk blir impade av att man gasar så hela avgasystemet brakar ihop. Det enda jag tycker är att ni är jävla idioter. Respektlöst och så jävla töntigt så det inte är sant. Haha.. sitter och garvar nu.. hur kan man tro att man är tuff för man gör så. Jag förstår inte :)

Jag har gått och väntat hela dagen på att mäklaren ska ringa, men det har han ju då icke! Jag väntar och väntar.. vill att han ska ringa NU så jag får veta hur det ligger till!!!

Gasen i botten,
hejdå.


Kommentarer
Postat av: madde

hoppas du får lägenheten om du verkligen vill ha den... jag är inte lite avundssjuk på att åka till spanien asså. själv får jag jobba och nöta på. vi får höras av nån dag. puss

2009-06-04 @ 22:30:14
URL: http://madyliine.blogg.se/
Postat av: paulina

jaa det där känner man ju igen ;)

2009-06-05 @ 16:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen