budget

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag suttit och kollat lite på vad allt kostar som jag behöver köpa till min lägenhet.. budgeten ligger nu på ungefär 30000 och det är utan klinkersgolvet som jag tänkte lägga. Eller inte jag, men Mats. haha, det vore nåt om jag skulle ge mig på att lägga golv. Det är massor småsaker som jag så gärna vill ändra men det får man väl ta vartefter.. typ byta lampor till spots, byta ut handfat och kranar osv.. har nog inte råd just nu. Kan inte ta för högt lån för då blir det så jädrans dyrt. Ska försöka ligga lågt och göra det som verkligen behövs först och främst och inte köpa massa onödigt. Kan jag det? Svår fråga. Men nu ska jag inte tänka på det mer idag, jag är nog ganska trött nu när jag tänker efter. Har ju rest hela dagen, och imorgon ska jag ju upp ganska tidigt för att åka in till stan och färga mitt hår. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen