äntligen hemma

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag hemma efter nio timmars jobb. Det var lite stressigt de första timmarna då massa tidningar ska upp och varor ska packas upp som kom idag. Onsdagarna är de jobbigaste! Timmarna flöt väl på ganska bra ändå, och det är ju iallafall lite kul nu när studenterna börjar komma fram. Jag minns förra året när man tog studenten. Kanske hade man lite höga förväntningar på hur det skulle vara och kännas, för så kul som man trodde det skulle bli var det faktiskt inte. Inte för min del iallafall.

Nu sitter jag här hemma och ska väl ta och lägga mig strax. Jag ska ju gå upp halv sex och cykla iväg till jobbet igen. Sen kommer de där tre efterlängtade lediga dagarna!

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen