natti

publicerat i Vardagsliv
Nu har jag sett på en film. Kommer inte ihåg vad den hette men den handlade om en kvinna som var sexmissbrukare, den var bra faktiskt! Funderar på att gå och lägga mig nu, kanske läsa boken jag håller på med, eller så sitter jag här och tittar på tv ett tag till, tills jag verkligen är jättetrött. Lättare att somna då.

Har ångest, på tal om något annat. Har ju inte tränat på mitt nya pass på ett jävla tag. Inte på något pass över huvud taget, är så jävla slö. Jag som brukade vara en hurtbulle, vad har hänt med mig?
Förbättring tack!

Oskar är på västkusten nu, min lilla kille. Jag saknar honom och han har bara varit borta en dag! Hur ska detta gå. Jag brukar ju inte sakna honom speciellt mycket när vi är ifrån varandra. Inte för att vi är ifrån varandra speciellt ofta, men ändå. Jag ska nog klara mig!

Just det, jag köpte en riktigt fin och lurvig badrumsmatta idag :) 99 kronor från Chilli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen