lite bilder från Kolmårdens djurpark

publicerat i Vardagsliv

ser ni mig där längst in i hörnet? nöff nöff


anna :)


mums fillibaba var det!


Kameler heter det va? För dromedarer har väl bara en puckel


vet inte vad dom djuren kallas?

Jag tog inte så roliga bilder tyvärr, så resten lägger jag inte upp. Vem har inte sett en ko eller en häst förut?

Sitter här nu och väntar..
Väntar på att Oskar ska komma om han nu ska det, annars blir det att sova ensam ikväll. Jobbar imorgon, lite segt. Men jobbar dag sen ska jag åka och hämta den efterlängtade soffan. Imorgon är det på riktigt :) Har ju inte känts som det eftersom jag inte har haft någon soffa att sitta i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen