kvällis

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag hemma, nyduschad och redo för kvällen. Det gick asbra att träna! Kan det redan ha blivit bättre med kondisen sen jag körde mitt pass? Haha.. konstigt. Måste jobba lite med styrkan..speciellt armhävningarna som jag inte klarade på mitt pass.

Jag gick till Ica innan jag cyklade hem. Jag fick med mig vindruvor, naturgodis, bananer, potatissallad och sill. Mums! Har suttit och smaskat i mig potatissallad och sill, och nu är jag på vindruvorna. Har laddat med filmen Inkheart som jag har sett tjugo minuter av. Får se vad det blir sen, har ju Step up på lager ifall den här filmen skulle vara kass.

Imorgon blir det att jobba dag, sen ska jag nog ta mig till Friskis igen och träna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen