hemma

publicerat i Vardagsliv
Hemma efter en arbetsdag. Först regn, sen sol, sen regn..? Vad är det för väder egentligen. Jag vill ha soool! Iallafall när jag är ledig. När jag står inne på Pressbyrån kan det lika gärna regna :)

Ska iväg nu och köpa mera färg och tapetklister, kanske eventuellt en Tv och en vardagsrumslampa. Gud vad jag handlar alltså! Men ska man ha fint så ska man!

Jag har ett dilemma.. Just nu är det grön kyl, frys och spis i lägenheten. Det vill jag ju inte ha.. eller vill jag det? Hade tänkt mig något mer modernt som kanske svart eller silvrigt om man säger så.. Men så har jag fått reda på att dom börjat sälja gröna och oranga vitvaror på Ikea.. så det börjar bli trendigt igen. Kanske ska spara dom fula gröna gräsliga vitvarorna jag redan har? Så sparar jag också en slant.. för jag har räknat och jag kommer ändå inte ha råd att köpa nytt sånt just nu. Det är ju om jag tar det lite senare, som jag förmodligen också kommer att göra. Så det var ju svaret på dilemmat. Tack Daniella!

Innan jag flyttar in måste parkettgolvet slipas till och fixas lite, sen är det dags! Finally..
Tar med mig kameran idag och tar lite bilder så får ni se hur fint det har blivit :)

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen