hemma all alone

publicerat i Vardagsliv

Sitter här nu alldeles ensam. Det första jag gjorde när jag kom in var att tända alla lampor (Ja, trots att jag är snål med elen), och satte på tvn. Jag såg att det knappt var någon som hade nån lampa tänd i detta hus, är alla lika snåla som jag med elen, eller är det bara pensionärer som bor här?

Ska nu hoppa in i duschen! Efter det ska jag nog beställa lite höstkläder från H&M. Har gått och velat på om jag verkligen behöver dessa kläder och skor jag vill beställa, men eftersom det lutar mot att jag behöver dom så fullgör jag nog min beställning som nästan är klar nu. Ska klura några minuter i duschen!

Imorrn fyller min lillebror år. Hela 17! Grattis i förskott Alex! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen