fix!

publicerat i Vardagsliv
Det blir inga Spanien-bilder idag heller. Jag ska strax hoppa i säng för jag ska till banken imorgon som jag har tjatat om hela veckan. Ska bli skönt att det äntligen blir av, och hoppar innerligt att jag får nyckeln så jag kan börja dona och fixa allting. Har nämligen varit och köpt färg och sånt idag. Var inne på Bolagret och såg massor fina fondtapeter jag vill ha. Ska ju bara ha en, jag tror jag vet vilken jag ska ha! Såg en soffa där också som jag vill ha, kanske bättre kvalitè än Ikea? Om jag får nyckeln imorgon så har jag hela helgen planerad - lägenhetsfix! Har suttit ute i trädgården med grannarna och familjen. Dom drack lite och pratade och hade kul. Det var mycket trevligt. Jag fick även äran att klippa Dennis hår.. Han har ju tjatat så länge nu, så äntligen blev det av, eller vad säger du? God natt och sov så gott! Det ska jag hoppas på att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen