då var det kväll

publicerat i Vardagsliv

Och Madde har precis lämnat oss, mig och Oskar. Hon kom förbi på en titt och lite kaffe.. det blev även lite skitsnack om allt och ingenting. Alltid trevligt :)

Just det! Körde ju mitt pass idag.. det gick väl sådär. Kan inte fatta att jag verkligen trodde att jag skulle orka köra passet utan att ha tränat på över en månad. Fyfan! Jag var svim-och spyfärdig. Nästan det värsta jag varit med om  när det gäller Friskis alltså. Jag orkade inte alla armhävningarna, och jag körde inte fullt ut..så motionärerna undrade väl vad jag höll på med. Kör imorgon med och då ska jag försöka vara lite duktigare. Nu har jag ju iallafall värmt upp lite.

Imorgon blir det att jobba från 7 till 2, sen hem hit och vila upp mig, sen leda pass klockan 18 som sagt. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen