då var det klart

publicerat i Vardagsliv
Alldeles nästan iallafall.. tapeten är klar och målningen också, så nu är det bara golvet jag väntar på. Jag vill flytta in nuuuu! Tror ni inte jag glömde kameran hemma eller, fan. Tog bilder med mobilen men på dom ser man ju inte ett skit, så jag får ta om med min vanliga kamera nästa gång.

Jag har sovmorgon imorrn, ska bli skönt att få sova ut. Dessutom, på tal om något annat, så har jag fått världens jävla skoskav. Jag använde mina sneakers som jag inte har använt på tre veckor, och då kommer det upp en megablåsa. Gör svinont och jag haltar som om jag har brutit foten.

Hörs imorgon!

Bilder från spanien kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen