Bilder från Spanien

publicerat i Vardagsliv



På stranden låg vi hela dagarna..



Det blev en el bärs. Inte för min del men för de andra rackarna.


Oggebogge


Oskar och jag någon gång de första dagarna


Utsikt från balkongen


En dag var vi uppe vid kyrkan som ligger där vi bor, och så här såg utsilkten ut därifrån. Här ser vi "gamla stan"


Vårat hus är det tredje från höger




Jesus var där


Alex och jag


Dennis och Kari


Helena och morsan



En dag vid poolen



Shopping


På midsommarafton åt vi detta


Lite brunare


Man kan hitta på mycket kul på stranden




Mamma fick snygga solränder på fläsket


Ännu en rolig dag på stranden


gullisar


Sista dagen blev det att äta kebab


Kommentarer
Postat av: madde

va härligt ni ser ut att ha haft det. bruna och fina är ni. :) putte fatta inte att du redan hade varit iväg fast han visste om det långt bak i skallen. vi får höras av tycker jag! måste se lyan ju. Pusss

2009-07-09 @ 23:51:47
URL: http://madyliine.blogg.se/
Postat av: emma månsson

vad härligt det ser ut!!! och vad snygg oskar var i håret ;) inte sett det tidigare..



kommer ju till norrköping på måndag, jag hoppas jag får komma o se lägenheten :)



kram emma

2009-07-11 @ 21:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen