30 juli, 09

publicerat i Vardagsliv
Har precis varit nere och slängt i smutstvätten i maskinen. Jag undrar om jag gjorde rätt, har ju inte tvättat där nere förut, och de maskinerna är ju lite äldre än den vi har hemma. Inte för att jag tvättade mycket när jag bodde hemma, men nån gång ibland iallafall.

Idag är det min lediga dag! Igår förblev jag ensam.. jag somnade till nån b-film. Idag hade Amanda och jag tänkt att träffas, får se. Hon skulle ringa.
Ska iallafall träna klockan fem. Visst har jag ändrat mig?! 3e dagen i rad som jag tränar nu. Imorgon hinner jag inte, för då jobbar jag 12-9, och min älskling kommer hem.

Jag vill hemskt gärna köpa ett nytt träningslinne, men när jag kollade mitt konto visade det sig att jag inte skulle ha köpt allt det där som jag gärna ville ha.. för det finns inte så mycket pengar kvar på mitt konto. Men det gör inget. Mamma får komma med matlådor :)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen