26 juli, 09

publicerat i Vardagsliv
Hallå! Det var ett par dagar sedan jag skrev. Internet har inte fungerat tyvärr.. men nu helt plötsligt lustigt nog så fungerar det. Jag har ju inte eget internet, utan sitter på någon annans i huset. Inte så snällt kanske, men jag ska ju faktiskt skaffa eget, så tills dess tänker jag banne mig inte vara utan.

Nog om det.. på tal om i fredags då så kom jag inte ens ut på krogen. Jag kom inte ens utanför min dörr. Jag drack för mycket och blev lite känslig och började tjuta och alla undrade vad det var, men saken är den att det inte var något, inte nåt alls! Konstig påverkan den där jävla alkoholen kan ha ifall man får i sig för mycket. Lagom är bäst! Ska tänka på det nästa gång.

I lördags mådde jag inte så bra, men det blev att åka till Herstaberg och fira Alex, och släkten kom dit. Paulina och jag tog en shoppingrunda på Ingelsta köpcentrum, och jag hittade en del grejer.
Idag har jag även varit inne i stan och handlat. Känns faktiskt bra, svider lite eftersom jag tänker att man kan handla mat (som är viktigare) för pengarna än kläder, men kläder måste man ju också ha, eller hur? Vet inte hur man ska tänka här..

Jag fick även med mig ett par hantlar och en underlagsmatta eller vad man ska kalla det, så jag inte får så ont i ryggen när jag gör situps (som jag gör väldigt ofta, haha), eftersom man då ligger på ett hårt trägolv. Nu gäller det bara att använda grejerna. Har även ett par gångstavar som jag har haft ett bra tag nu. Har använt dem två gånger, men nu jävlar! Måste ha någon som peppar mig asså!

Nu sitter jag iallafall här i min fina soffa, mattan ligger redo för mig, och hantlarna bredvid. Nu ska det tränas! Har varit i vasaparken med Ida idag och vi satt där och smaskade i oss lite gott. Inte något allt för onyttigt. Det var mysigt.












Det efterlängtade soffbordet. Fint va?! :)

Kommentarer
Postat av: madde

fan va fin du är i håret. har ju inte sett det "utsläppt" eller vad man säger.

2009-07-28 @ 21:50:15
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen