mitt hår

publicerat i Vardagsliv


Ja, så här blev hårfärgen! Den fastnade riktigt bra till skillnad från de andra gångerna jag har färgat de senaste gångerna. Kanske beror på att jag tog en typ vinröd/lila färg istället för en knallröd som var lite ljusare. Äsch, vet inte. Nu är jag nöjd iallafall. Tills utväxten kommer..

Har fixat mig och så nu till jobbet, ska dra om en timma. Nu är Oskar hemma igen och vi ska snart gå en längre promenad med Milton. Igår gick han ända från mammas jobb till mig bredvid i koppel, duktig vovve :)

Kom gärna förbi på en kaffe eller latte på Pressbyrån vettja!

Kommentarer
Postat av: Kicka

Vad fin du blev i håret, jättesnyggt. Har du fått reda på något som Oskar önskar sig i julklapp. Jättesvårt att komma på något. Presentkort på typ H&M har han önskat sig, men kul att kunna köpa någon sak också. Får du reda på något kan du väl höra av dig. Vad önskar sig Milton i julklapp???

Vi syns på lördag då det vankas julbord på Löfstad slott.



Kram Kicka

2009-12-03 @ 18:36:17
Postat av: mamma

det vart jättebra håret

2009-12-03 @ 20:36:05
Postat av: Linda

Det blev Jättefint, nu ser du ut som rödluvan. :)

2009-12-04 @ 13:15:35
Postat av: Ann

Såååååå söt Milton va!!!

Kram

2009-12-05 @ 00:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen