fuck you

publicerat i Vardagsliv
TILL ALLA FITTOR SOM JOBBAR PÅ COOP NÄRA HÄR PÅ HÖRNET

Fan vad irriterad jag är på er. Tjuriga hela jävla tiden är ni, och så får man inte ha hund i butiken? Om man kan kalla den lilla råtta jag har för hund? Jag och Oskar var ute och gick med Milton och gick förbi coop för att handla chips. Oskar bar Milton i famnen, och då säger hon i kassan att "man får inte ha hund i butiken" blabla..
MEN,
det finns ingen skylt som säger att man inte får ha hund i butiken, och det betyder ju vad? Jo, att man FÅR ha en hund.
Tydligen så får man ha hund i väska sa en annan expedit, men vad fan är det för skillnad på att ha en liten hund i en väska på att ha den i famnen? Ursäkta men jag är förbannad på de bittra asen där borta. Finns inte en enda trevlig själ som jobbar där enligt mig. Inte som jag mött iallafall.

http://www.igorthetroll.com/images/fuckyou.jpg


Kommentarer
Postat av: mamma

du får säja åt dom att gå en charmkurs,det skulle nog dom behöva,kram

2009-12-22 @ 07:01:35
Postat av: Anonym

ojojoj, lilla hjärtat då ;) sparka dom mellan bena nästa gång !!

2009-12-22 @ 18:55:19
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen