färdig

publicerat i Vardagsliv


Klar med klädsel och smink för middagen. Jag har inte bestämt mig än ifall jag ska ha höga klackisar, eller mina stövlar. Det är ju snyggast med höga, men svårare och mycket jobbigare att dansa och gå i hela kvällen. Får se hur jag gör sen.




Får även se ifall jag mår sämre eller bättre sen. Är ju förkyld. Köpte faktiskt mitt älskade nässpray som jag förr var mycket beroende av. Använde det året om, även om jag inte var förkyld. Det blev ett beroende, och utan det blev jag täppt. Nu som tur är så har jag lagt av. Använder bara i extrema fall, och slutar i god tid innan jag blir alltför beroende. Jobbigast är ju på nätterna. Går inte att sova med nästäppa!

Kommentarer
Postat av: Robin Hagström

Vad är det för nässpray??

2009-12-20 @ 11:45:06
URL: http://tintin1331.blogg.se/
Postat av: Páscal UF.

Nu har vi en liten jultävling på vår blogg där vi lottar ut ett av våra armband. Tävlingen

håller på till julafton 20:00. Var gärna med och tävla. God jul önskar Páscal UF.

2009-12-20 @ 16:01:44
URL: http://pascaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen