6 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Hejsan!

Julshopping har stått på listan de senaste dagarna. Nu har jag bara Oskar, morfor och morfar kvar att köpa till. Oskar vet jag redan vad jag ska köpa, men det är svårt till de andra. Mormor har ju lite egen stil, så det blir svårt. Och morfar, ja.. kalsonger? Egentligen skulle han bli glad över en teckning, men det är jag lite för gammal för.

Jag funderar starkt på att gå på passet som är kl 7. Ska jag? Jag tror det. Är rätt sugen.. det har ju inte blivit mycket träning nu sedan Milton kom. Och det nya Friskis-passet då.. det ska vi inte tala om! Känner mig jättestressad över det. Som tur är har jag ju bara en låt kvar att spela in (den första), sen måste jag sätta rörelser till alla låtarna. Det blir nog det kluriga. Är ju jättesent ute nu till skillnad från de andra passen jag gjort. Då har jag varit ute i goood tid, kanske två månader innan start.

Imorgon jobbar jag en lite skum tid. 11-16.30. Skulle egentligen ha öppnat, men David ville byta med mig så jag jobbar kväll, men det kunde jag ju inte heller, eftersom jag leder mitt pass kl 18.00, så då fick det bli så här.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen