4 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
God morgon!

Idag gick jag upp enligt min tidsplan iallafall. Till och med innan. Hade ställt klockan på 9, men gick upp kvart i. Bra gjort! Idag börjar jag klockan tolv, så det kan vara skönt att inte stressa ifall jag skulle gått upp halv elva. Vill ha några timmar att bara ta det lugnt innan det jobbiga jobbpasset. Idag blir det nog MASSOR att göra! Massa kunder eftersom det är fredag, och massa tidningar att plocka upp. Brukar iallafall vara så, men jag kan ha fel. Eller, kan jag det?

Imorgon blir det julbord med Oskars familj och vänner. Ska bli mysigt :)
Då kanske julkänslan smyger sig på?


Nyårsafton hos Oskar förra året. Så man såg ut


Kommentarer
Postat av: mamma

ta ett kort på hur ni ser ut nu då,ett år senare

2009-12-08 @ 08:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen