31 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
OJ vad länge vi har sovit idag!
Jätteskönt att verkligen få sova ut. Jag tror vi la oss innan tolv igårkväll, och vi vaknade runt halv elva. Milton sov hela tiden också. Tror jag iallafall. Han kanske är uppe och ränner om nätterna när jag sover som tyngst, det vet jag ju inte. Men jag tror han sover hela nätterna iallafall. En riktig tröttis det där. Idag börjar jag att jobba klockan 2. Jag tror att vi ska stänga klockan 5, så det är ganska onödiga timmar jag får jobba där idag egentligen. Men pengar som pengar, typ 250 spänn. Vad ska jag göra med dem måntro?

Ikväll står det ju party på schemat för de flesta, men jag måste säga att jag tycker nyårsafton, valborg, midsommar o de där festdagarna är väldigt överskattade. "ooo det är nyår, måste festa" , så tycker inte jag. Jag ska befinna mig ute i Herstaberg med familjen och farmor och äta plankstek, sen ska jag nog ta mig några bärs. Det var den festen :P Haha.


gammal bild på mig och oskar från i somras

Kommentarer
Postat av: Andreas

En plankstek tackar man inte nej till ;-)

2009-12-31 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen