30 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Morsning. Vad skönt det var med sovmorgon! 2 timmar kan faktiskt göra mycket. Annars brukar jag ju gå upp runt halv sex när jag jobbar dag, men idag börjar jag ju klockan tolv. Så några extra timmar var mycket skönt. Hade kunnat sova ännu längre om jag hade sovit här hemma, men nu befann jag mig i Kimstad.

Nu är vi iallafall hemma och jag har gjort iordning mig lite till jobbet. 9-timmarspasset väntar. Jag hoppas på en lugn dag med inte alltför mycket kunder.

Jag har ju inte visat mina nya skor som jag köpte förra veckan. 799:- från Stadium. Jag var faktiskt verkligen i behov av ett par nya sneakers. Mina blev ju stulna från Friskis för ett tag sedan så jag har varit tvungen att använda skruttiga skor som jag köpte för 3 år sen.

Här är dom


De är liksom lite glansiga i materialet, men det syns nog inte. Fina är dom iallafall. Jag älskar ju lila :)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Ja, det gick fort. Men jag ansträngde mig :)

2009-12-30 @ 11:22:36
URL: http://oggiluu.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ja, de var snygga :-)

2009-12-31 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen