28 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Då var det måndag igen. En 4 dagars lång arbetsvecka. Inte ofta jag jobbar 4 dagar i rad, men när det väl händer är det ju kul på ett vis eftersom jag vet att det blir lite mer klirr i kassan hos mig då, annars äre väl ingen höjdare. Det var faktiskt väldigt skönt på jobbet idag. Jag hann med mycket, och det beror väl på att julruschen nu är över. Värst är det ju runt lunch, men så har det alltid varit. Imorgon jobbar jag dag. Börjar alltså klockan kvart i sju och slutar kvart över två.

Jag trodde att jag skulle ha blivit bättre i näsan tills idag, men icke, så jag frågade Alexandra ifall hon kunde ta mitt pass idag, och det gjorde hon. Hoppas mina motionärer blev glada :)
Madde sa att min största friskisidol Johan Oddman hade varit där. FAN att jag inte ledde passet.. det är ju han jag ser upp till. Min stora idol! Men det går väl fler tåg, ifall han nu pallrar sig till mitt pass någon mer gång. Då ska jag minsann vara DÄR.

Jag hann med en sväng på stan med Ellie också efter jobbet. Jag fick med mig ett nagellack från O.P.I som enligt mig är det bästa av de nagellack jag har testat. Det kostar 150 kronor, men det får man väl kosta på sig ibland. Ellie letade nyårsklänning, men det hittade hon inte någon.

Nu ska jag snart sova. Är faktiskt svintrött eftersom jag gick upp så tidigt imorse.
Familjen har även varit här. Vi gick en sväng med hundarna i Oxelbergsparken. Trevligt :)

Puss

Kommentarer
Postat av: anna

Hmmm kommer inte riktigt ihåg.. :)

2009-12-29 @ 11:44:53
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: helena klint

vad fin du är på kortet

2009-12-30 @ 06:59:26
Postat av: helena klint

fin du är på kortet

2009-12-30 @ 07:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen