27 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Hejsan svejsan!

Nu befinner jag mig ute i Kimstad. Oskar är och spelar cup, och jag har precis tagit mig en dusch. Milton är här och han ska också ta sig en dusch. Ska även ta och klippa hans klor också. En gång i veckan ungefär så badar vi honom och klipper klor. Det är bra för då vänjer han sig och blir inte rädd varje gång man ska bada, klippa klor, undersöka honom m.m.

Jag tror faktiskt att jag blev helt klar med alla rörelser till nya passet idag. Körde mellan 11 och 12, och kör imorgon igen på min ordinarie tid klockan 18. Nu gäller det verkligen bara att öva in, öva in, öva in ALLT SÅ DET SITTER. Det klarar jag!


Go me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen