17 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
O HERREGUD, VILKEN TRÄNINGSVÄRK! Inte så farlig träningsvärk egentligen, men jag känner att vissa delar av kroppen var otränade.
Jag gick ju på Johans aftopass igår och där arbetar man ju med kroppen hängande istället för uppåt som på jympan. Jag har ont i vaderna och i ryggen som jag har känt än så länge..
Afropasset var väldigt roligt, och jag tror vi skrattade oss igenom nästa hela iallafall. De flesta var barfota på passet, och det var jag med. Nästa gång ska jag nog ha skor, för jag fick väldigt ont framtill i fotdynan.. vad heter det? Stället där tårna sitter fast, haha? För en nästa gång blir det!

Milton ligger fortfarande och drar sig under täcket i sovrummet. Det är ganska skönt faktiskt att han har börjat ligga kvar, för då slipper jag gå ut med honom så fort jag vaknar. Då tar jag det så fort han vaknar istället. Jag ska nog inte göra något speciellt idag. Jag börjar ju jobba klockan 2, och Ellie och jag hade ju kanske tänkt träna klockan 12, men det blir ju lite svårt kom jag på nu, eftersom Milton inte kan vara själv än. Men snart så ska vi börja träna honom att vara själv.. vi ska nämligen köpa en sån där aktivitetsboll till honom som han kan pyssla med medans vi är borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen