16 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Vad mysigt det är nu när snön håller i sig. Jag längtar verkligen till julafton då vi ska träffas hela familjen och umgås. Mest av allt längtar jag till julklappsutdelningen. Vi sitter samlade allihop och öppnar julklappar en efter en. Det ska bli så kul när dom öppnar julklapparna från mig. Nästan det bästa. Att få se dom öppna mina klappar jag omsorgfullt har valt ut till just dem.

Jag har nu ätit frukost och Milton ligger fortfarande och sover i sängen. En riktig sjusovare det där! Får gå ut med han direkt när han går upp, så det inte blir pink på mattan. Det vill jag inte!

Klockan ett har jag bokat tid i Stora salen på Friskis. Jag ska lite smått börja sätta rörelser nu till alla låtarna jag har satt ihop till mitt nya pass. Det tar ju sin lilla tid. Jag har salen fram till klockan tre. Hoppas att jag får något gjort, så jag inte får hjärnsläpp och inte kommer på något. Det blir ju lätt så..


Han har riktiga huggtänder som gör svinont när han bits


sötisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen