11 dec, 09

publicerat i Vardagsliv
Jag är uppe med tuppen och tvättar! Klockan åtta slängde jag i en maskin, så den är väl klar om en halvtimme. Magen börjar kurra lite smått också, så jag ska nog ta mig en liten macka. Jag är nämligen ledig idag, så skönt! Jobbar iofs imorgon. Börjar då kvart i tio till kvart över fyra, men det är en lätt match. Om inget händer vill säga, att något krånglar, jobbiga kunder. Men det går nog bra som sagt.

Ikväll är det julmys på Friskis för oss funktionärer. Kommer julkänslan då kanske?

Längtar till julafton :)


Alex på julafton förra året

Kommentarer
Postat av: madde

har inte din julkänsla kommit? jag fick min dos när jag var hemma hos dig en hel dag. julgran, julgardiner, stjärnor i fönstret, grått ute.. det enda som saknas e lite vitt på marken.

2009-12-11 @ 09:19:46
URL: http://madyliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen