sola på ballen

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag hemma igen! Har precis duschat och tänkte sätta mig ute på balkongen i solen och försöka bli lite brun. Ska läsa en bok och äta lite frukt, gottigott.

Det gick bra att öva passet. Först hade jag bokat in stora salen klockan tolv, och när jag kommer det ser jag att det ska vara ett riktigt pass där just då, så det var ju typiskt att jag inte hade kollat det innan jag bokade salen. Som tur var så var den lilla salen ledig klockan tolv så jag gick in dit en timme. Passet sitter absolut inte än, men jag är iallafall en bra bit påväg. Har bara några gånger till kvar på mig att öva in allting. Jag undrar om allt kommer sitta om två veckor då det är terminstart? Känner mig stressad!!

Men som sagt, ska ut på ballen nu. Sen ringer mamma och då blir det klinkersköp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen