ska till herstaberg

publicerat i Vardagsliv
Idag typ snart ska jag fara iväg till Herstaberg ett tag. Min granne ville bli klippt och jag vill träffa min familj lite.
FAN vad många kunder det har varit idag. Man kan ju tro att det är lön idag? Jag har fortfarande tyvärr bara 21 kronor kvar på kontot, så det kan nog icke stämma!

När jag kom hem stod morfar i hallen och halva golvet är typ lagt. Det kommer bli så fint när det är klart! Jag längtar :)

Eftersom min frys inte fungerar så är mamma och hämtar en begagnad nu, som dom ska komma med. Kyl och frys i ett.. Ska ha det tills jag ha sparat ihop pengar till antinget en svart kyl/frys eller kromat. Spisen ska vi ju inte tala om, men den ska också bytas ut vartefter.

hejdå sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen