lagom svettig

publicerat i Vardagsliv
Ja nu är man lagom svettig efter ännu ett träningspass inför imorgon! NÄSTAN allting hade satt sig fast i mitt huvud.. fast det blir nog lite spontana ändringar imorgon under passets gång, för det var inte riktigt bra med en låt idag. Men det får gå som det går.. det är inte hela världen ifall det blir lite fel.

Ellie tränade med mig och efteråt gick vi till Ica och köpte varsin Gainomax. GOTT och nyttigt!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kommer Oskar hit. Det var några dagar sedan jag träffade min sötis.




Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag visste inte att ni umgicks fortfarande. Trevligt :)

2009-08-16 @ 20:20:38
Postat av: Ellinor

Klart vi gör <3

2009-08-17 @ 14:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen