home sweet home

publicerat i Vardagsliv
Nu börjar jag kalla detta för mitt hem. För jag bor ju ändå här nu, så vad ska jag annars kalla det?

Är hemma från det underbara jobbet nu. Så skönt så tycker jag. Har faktiskt inget speciellt att berätta..
Ska se klart Prison Break snart, så det är avklarat. Har ju hållt på nu i flera år den där serien, nån måtta får det ju vara, och det är det ju nu, för det är THE BIG END vi ska se!

Nu kommer ne liten egobild som jag tycker om



Det är inte ofta alls som jag sminkar mig.. har liksom vant mig vid att inte göra det, och alla har vant sig vid mitt ansikte utan smink vid det här laget. Jag har ju smink så varför inte använda det, tänkte jag imorse. Så jag kletade på lite och vips så såg jag ut så här. inte någon större skillnad direkt, men lite skillnad är det ju iallafall.

Puss och kram på er, vi hörs senare eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: o

söt :) haha

2009-08-04 @ 08:53:59
Postat av: emma månsson

du är supersöt daniella!

hoppas allt är bra. kram emma

2009-08-04 @ 23:49:59
URL: http://heykiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen