hemma efter shoppingtur

publicerat i Vardagsliv
Nu är jag hemma efter en runda på stan! Det kliade i fingrarna kan jag säga men jag kunde hålla mig från alla fina godsaker jag egentligen ville ha. Förutom en sak - köpte en jacka från h&m. Jag har ju beställt en som kommer om en månad eller något, och den jag köpte nu kostade ju lika mycket, så iofs så gör det inget. Avbeställer bara den jag har beställt så håller jag budgeten.
Jag köpte även present till min lille far. Det blev en kofta och en t-shirt. Det är ju så svårt att hitta nåt!



Jag gick in på Lagerhaus för skoj skull och då hittade jag ett draperi som jag har letat efter så länge att ha mellan köket och sovrummet. 179:- kostade det.



Vad mer? Hm.. jag köpte nog ingenting mer tror jag. Även fast jag blev frestad. Jag träffade Linnea en snabbis på hennes lunch och hon åt pannkakor medans jag tog en goood chai-latte. Hon kommer hit efter jobbet också. Kanske blir det att se på Twilight som vi båda är stora fans av?

Just det! Igår blev det matlagning! Orkar inte äta fler mackor.
Det blev pasta och tonfiskgratäng.




Kommentarer
Postat av: Anonym

madde gillar detta (tummen upp)

2009-08-24 @ 16:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen