5 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Ja, då säger jag väl god morgon igen!
Oskar har cyklat till jobbet och jag sitter här och tar det lugnt. Idag är det tänkt att jag ska till Friskis klockan tolv till ett och öva mitt pass, och efter det ska jag köpa dricka tills på fredag för då blir det ju en överraskning för mormor, och efter det ska jag och mamma åka och köpa klinkers så golvet i köket/hallen någon gång kan bli klart. Det är morfar som ska lägga golvet. Tror det kommer bli jättebra! Ska ha svart klinkers och vita fogar.

Igår kväll kom Madde till mig. Vi hade bestämt oss för att ta en långpromenad för att röra på fläsket. Vi gick i nästan en timme iallafall, och när vi kom tillbaks hit så hade vi fruktsallad att äta som vi hade förberett innan. Mycket gott!
Vi hann prata om nästan alla minnen vi har under våran promenad.. haha, så mycket kul man minns. Vi kom även överens om ett KONTRAKT som vi absolut inte får bryta. Man kan ju säga att jag har fått tillbaks motivationen till att inte äta skitsaker nu iallafall.. jag har ju inget val eftersom jag inte får bryta kontraktet. Så till jul får vi hoppas att båda två har gått ner ett antal kilo :)



Nu är jag hungrig så jag ska ta mig något att äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen