27 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Fan vad skönt det är att få sova ut! Få sova utan att någon klocka ringer, eller att man har något annat att göra. Jag skulle ju gå ut och gå med Ida imorse, men det hade jag inte en tanke på när jag låg och drömde där i sängen.

Just nu lyssnar  jag på bästa låten för tillfället..
Jordin Sparks - Battlefield
Blev helt kär i den när den spelades upp när ett par dansade i So you think you can dance.

Igår var jag ute på promenad med Ellie. Vi gick varvet här nere vid NT och runt. Det tar ca 30 eller 40 minuter. I slutet fick vi för oss att springa. Det var jobbigt!

JAG VILL HA EN DAMMSUGARE. NU!
Hittade ingen billig OCH bra igår när jag var och letade. Kollade på Media markt, Onoff, Elgiganten, antingen kostar dom 2000 eller mer, eller så är dom som är relativt billiga slut. Fan, jag måste ju städa!

Kommentarer
Postat av: A

Snygg blogg! Läs gärna min<3

2009-08-27 @ 17:08:03
URL: http://brunettandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ! hur jobbar du 12-13 september?? du vill inte gå ut den 12? bara du och jag, lite måns zelmerlöv och cascada? som på den gamla goda tiden:):):)

2009-08-27 @ 19:38:55
Postat av: madde

2009-08-27 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen