26 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Heeeeeeej :)
Är hemma från jobbet.. har haft mycket att göra idag.
Ska ta och handla senare. Lånar morsans bil till Willys. Inte fan tänker jag handla på Coop eller Ica inne i stan där en mjölk kostar 20 spänn när jag kan få den för 5 på Willys, nej nej. Billigt är bra!

Fan vad jobbigt det är när folk slänger pengarna på kassadisken. Nu är jag igång och tjatar igen, men det verkar som att dom inte fattar?
Även fast jag sträcker fram handen i väntan på att få pengarna i HANDEN så hamnar dom inte där? Jobbigt det där.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sätt upp en lapp :-)

2009-08-27 @ 15:16:03
URL: http://shevanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen