24 aug, 09

publicerat i Vardagsliv
Tjena!
Igår blev en riktig slappdag. Var jävligt trött och seg efter lördagens bravader. Jag lyckades ha en trevlig kväll utan för mycket alkohol så jag tjuter, haha.
Först var vi hemma hos Paulina, sen drog vi till Statt..nåt uteställe i Katrineholm. Det var kul! Jag mådde inte så bra mot slutet, så jag gick hem före Paulis och sov.
Jag hade laddat kameran och allting bara för att kunna ta massa bilder, men tog jag  några bilder? Svar nej.. det blev några bilder på Paulina innan alla kom, och sedan dagen efter. inte så roliga men jag ska lägga in dem på datorn senare. Orkar inte göra det nu..

Idag är det löning! Guud så kul..
eller inte!
Fick ju inte så mycket i lön och det jag fick måste jag verkligen ta vara på! Har ju en del utgifter denna månad som sagt.. men det ska väl ordna sig.
Allting ordnar sig alltid.

Ska köpa en födelsedagspresent till min fader idag iallafall, hade jag tänkt. Och så ska jag träffa Linnea när hon har slutat jobbet. Ska bli skoj :) Har inte setts på åratal.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Till Toppen